mejc

Alla inlägg under februari 2012

Av MajsanEveJulleClaris =) - 15 februari 2012 15:50

Hej!   

Idag har vi haft historia, svenska och slöjd vi fick någon slags Thilandsk gryta och ris till mat  inte så gott.

När jag kom hem så övade jag på läxan  

Snart ska jag på friidrott med Lina och Eve 

Kram Julia

     

Av MajsanEveJulleClaris =) - 12 februari 2012 19:05

Hej Idag har vi haft gäster det var kul:)Kl 16:45 kom Lina och Evelina och hämta mig för vi hade friidrott , det var riktigt kul för vi hoppade häk ni borde pröva.Snart måste jag kolla på så ska det låta kl 20:00 på ettan:) Imorgon är det skola inte så kul men vi har ju sportlov nästa vecka då ska jag åka slalom:)Komihåg på tisdag är det alla hjärtansdag <3 <3ingen bild idag tyvärrHejdå kramizz Julia <3

Av MajsanEveJulleClaris =) - 12 februari 2012 12:19

hej sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har inte kunnat det för jag har varit sjuk, jag har haft febber, ont i halsen, huvudvärk och snurrig.  .

Hur såm hälst igår så köpte mamma hem tre kilo godis från city gross det var jätte färskt men jag kunde inte ätta så mycket för det gjorde ont i halsen, hoppas att jag kan kommma till skollan imorgon för jag saknar er vi ses/therese.


Av MajsanEveJulleClaris =) - 10 februari 2012 15:52

Tjoo :)

Förlåt att JAG inte har skrivit på ett tag. Det verkar som om Julia har skrrivit mest. Men som ni har sett har Therese kommit till vår blogg. Hon våran klasskompis och är jättesnäll :)

 Idag är det fredag. Vilket är rätt skönt. I skolan i dag hade vi engelska förhör :) Håll tummarna för att jag ska få alla rätt. Hehe, skoja, eller gör jag......




Snart ska jag göra i ording mig till vips. Funderar på att byta om. Vet inte riktigt -.-


Men så länge får ni njuta av några bilder :)

         


Evelina ♥

Av MajsanEveJulleClaris =) - 9 februari 2012 19:19

Hej! Som ni säkert vet så har vi fått en ny tjej som heter Therese hon går i våran klass 



Idag har vi haft sovmorgon till 09:45 sen hade vi idrott och rast  

Vi fick köttbullar och makaroner till lunch i skolan  Gott

Imorgon är det fredag jag ska vara med Lina en kompis till oss 

Komihåg att göra något snält till den du tycker lite extra mycket om på tisdag för då är det alla Hjärtansdag   

Jag önskar er en bra alla Hjärtansdag     eller hur man säger  Hej då kramiz Julia  





















Av MajsanEveJulleClaris =) - 7 februari 2012 20:11

hej jag är en ny medlem i mejc det är kul att jag fick vara med tack 

det har vart en kul dag idag men det tycker inte två andra i minn klass för det har ont i huvudet tråkigt  .

komm ihåg håll tummarna att clara i min klass hon är med i mejc hon har kort blont hår ni kaske inte vet vem det är men i alla fall, håll tummarna för hon ska ha en simmtävling på lördag  hoppas det går bra / therese 

Presentation


Hej!
Vi är fyra tjejer som har en blogg

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken maträtt gillar DU bäst!
 Fisk och potatis
 Köttfersås och spagetti
 Kött och potais
 Wook
 Tacos
 Hamburgare
 Pizza
 Pankakor
 Soppa
 Pastacarbonara
 Köttbullar
 Pyttipanna
 Kebabrulle
 Kasler med ris
 Uhh gillar ingen mat alls!!
 Inget av alternativen!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards